Wednesday 1 August 2012

Jangan terpengaruh hasutan pembangkang: Dr Rayong

ENGKILILI: Ahli Dewan Undangan Negeri Engkilili Dr Johnnical Rayong Ngipa menasihati rakyat agar tidak mudah terpengaruh dengan hasutan parti pembangkang kerana ia amat membuang masa dan tidak mendatangkan hasil kepada pembangunan hidup diri sendiri.

Menurutnya, pembangunan yang rakyat nikmati pada ketika ini adalah hasil sokongan berterusan penduduk kepada kerajaan dan bukannya kepada parti pembangkang.

Sehubungan itu beliau ber-harap rakyat meneruskan sokongan padu mereka kepada kerajaan demi kesinambungan pembangunan dalam kawasan masing-masing pada masa akan datang.

“Sehubungan itu berilah sokongan padu terutama kepada calon Barisan Nasional (BN) yang akan mengibarkan bendera BN dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang akan diadakan tidak lama lagi,” katanya.

Beliau berkata demikian semasa berucap merasmikan Majlis Aktiviti Gereja St Michael Engkilili, di Dewan Gereja di sini, baru-baru ini.

Selain itu katanya, sumbangan kerajaan BN dari segi pelaksanaan pembangunan kepada rakyat selama ini harus dibalas kembali dengan sokongan padu rakyat sendiri kepada kepimpinan BN se-panjang masa.

Sehubungan itu adalah amat penting bagi semua rakyat terutama di luar bandar untuk terus bersatupadu dan bekerja-sama dengan pihak kerajaan bagi menjayakan segala pelaksanaan projek pembangunan di negeri ini.

No comments:

Post a Comment